Minggu, 01 Desember 2013

10 Laman Menarik Untuk Menambah Efek Pada Foto Anda

foto lucu 
Anda sudah tentu pernah mendengar kata-kata tertawa sampai anda menangis, Sekarang ialah masanya untuk anda mewujudkannya. Bagaimana anda memasukkan kepala “member kamceng anda” tepat pada karektor Mr. Bean yang penuh kelakar atau meletakkan muka anda sendiri pada satu pakaian pahlawan zaman silam dan sebagainya. Atau jika anda seorang yang nakal, boleh anda letakkan artis kegemaran anda pada bahagian badan artis-artis tersohor dunia barat. Jika mata anda hanya muncul keluar, izinkan saya mengatakan kepada anda bahawa trik menarik dan “kotor” ini dipanggil kesan “foto spesial efek.”


Anda tidak perlu membuang wang saku anda semata-mata untuk membeli Adobe Photoshop atau mempelajari kemahiran grafik untuk mempamerkan humor berkenaan. Keputusan adalah di tangan anda. Ada sejumlah efek foto percuma untuk menghasilkan foto-foto lucu dan menarik. Berikut saya ketengahkan 10 laman web terbaik untuk menyunting foto anda dengan kesan-kesan menarik menghiasi foto anda:

1. FunPhotobox

funphotobox
Cari efek foto terlucu anda dengan mengunjungi laman ini. Dengan beberapa kesan yang menakjubkan benar-benar boleh menukar imej sederhana menjadi menarik dengan penuh karikatur lucu. Yang perlu anda lakukan adalah memilih template, meng-upload foto anda berhati-hati hasilnya. Cubalah membuat ecards dengan Funphotobox ini dan dapatkan hasil yang menakjubkan. Klik pada pautan di atas untuk mengaksesnya.

2. Befunky.com

befunky
Laman ini mampu menghasilkan sebuah karya seni yang luar biasa. Ianya merupakan laman yang percuma dan tidak memerlukan pendaftaran. Anda boleh mendapatkan pelbagai aplikasi yang berbeza seperti cartoonizer, warholizer, charcola, patriotik, inkify, baris artopia, stenciler, Sunburst, dan Scribbler untuk mengujinya. Klik pada pautan di bawah untuk mencubanya.
Pautan

3. Photofunia

photofunia-1a3cd0a
Menakjubkan! Itu perkataan yang boleh menggambarkan secara tepat pengedit foto online init. Anda boleh mendapatkan hampir semua yang boleh anda bayangkan dengan efek pada foto anda. Amat mengkagumkan saya apabila dapat menguahsuaikan foto yang diupload dengan begitu mudah sekali. Hanya upload gambar foto anda dan seterusnya pilihlah efek yang diperlukan dan dengan sekelip mata anda akan memperolehi satu hasil yang menakjubkan, Dengan pelbagai opsyen untuk menyimpan hasilnya seperti simpan ke disk, simpan sebagai avatar, menerbitkan, mencetak atau menghantar tempahan sebagai kad pos. Efek yang paling menakjubkan saya ialah efek gambar yang terbakar. Anda mungkin membakar tangan anda mencubanya!!!
Pautan

4. Funny.Pho.to

funnyphototo
Itulah cara paling mudah untuk mencipta gambar-gambar lucu dari foto anda. Dengan beberapa langkah anda boleh membuat gambar funky bersama kawan-kawan anda dan gambar tersebut boleh membuat mereka terperanjat.
Pautan

5. Photo505.com

photo505

Ini salah satu laman popular yang menawarkan PHOTOEDITING efek fantastik untuk foto digital. Setelah anda meng-upload foto yang anda ingin men-tweaknya, ia terus muncul di papan reklame, akhbar, majalah kad, lukisan, dll yang anda inginkan. Ini juga menyesuaikan skema warna agar sesuai dengan kesan efek yang ada.

Pautan

6. FunPhotor

fun-photorFunny Pjo
Program ini jauh di atas kebaruan hiburan apapun. Ini menyenangkan-diisi, foto pencampuran aplikasi yang membolehkan anda paduan gambar dengan baik tahu karya-karya seni untuk mencipta gambar lucu. FunPhotor membolehkan anda untuk memilih dari template yang berbeza di bawah kategori sukan, filem dan kartun. Pilih gambar dan men-tweak dengan semua pilihan yang tersedia yang meliputi zoom in & out, putaran alat serta melaraskan kecerahan, kontras, dan ketajaman. Menambahkan keterangan dan menyimpan fail dalam jpeg, gif, tiff, png atau bmp fail.

Picnik

Ini sebuah lagi laman yang popular untuk mengedit foto dengan beberapa alat kreatif. Terutama, mereka yang tanpa perisian atau program grafik mungkin mencintai freeware ini apabila menggunaknnya. Anda mempunyai banyak dan pelbagai kesan khas untuk bermain dengan foto anda. Anda juga boleh menggunakan kawalan lanjutan untuk fine tune gambar.
Pautan

8. Magic Mirror

Perisian Magic Mirror merupakan satu perisian yang amat mudah untuk menyunting foto. Ianya pakej lengkap yang mempunyai ciri-ciri yang boleh menukar gambar biasa kepada potret yang lucu. Gambar foto mampu disunting dalam keadaan “secara lansung” atau “in realtime mode”. Program ini merangkumi semua alat penyuntingan gambar penting seperti memutar, menetapkan, memotong, menukar saiz dan memperbesar alat. Magic Mirror menyokong 4 jenis format fail iaitu BMP, JPEG, PNG, GIF. Anda boleh memuat turun program tersebut pada pautan di bawah.
Muat turun Magic Mirror

9. Fun Morph

Ini adalah lucu dan mudah digunakan wraping foto morphing dan perisian. Dengan senang anda boleh morph morph dan membungkus wajah atau gambar dari teman, keluarga, selebriti dan mengubahnya menjadi kucing atau babi atau hanya lelucon. Sangat mudah untuk menyimpan semua filem dalam format popular.
Pautan

10. Faceinhole.com

faceinhole
Seperti nama laman di atas, laman web ini membolehkan anda memasukkan gambar foto anda ke dalam lubang atau ruang muka yang tersedia pada template. Hanya memuat snapshot dengan webcam anda dan meng-upload ke pas ke dalam lubang. Mengubah saiz atau memutar foto sesuai dengan keperluan anda. Untuk maklumat lebih anda boleh menetapkan kontras, warna, kecerahan dan saturasi. Ada pelbagai template yang eksklusif di Faceinhole.com yang merangkumi pelbagai kategori seperti seni, buku, majalah, selebriti, sukan, muzik, anak-anak dll
Pautan
Selamat mencuba bermain-main dengan suntingan imej dan foto anda. Jangan lupa untuk berkongsi pengalaman anda dengan saya di sini. SELAMAT MENCUBA sekali lagi!!!


post by : http://panduanpercuma.info/internet/1999/10-laman-menarik-untuk-menambah-efek-pada-foto-anda/

0 komentar:

Posting Komentar